Reklamacje i zwroty
Reklamacja
Wszystkie produkty sprzedawane przez serwis AMG.com.pl są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi.
Jeżeli okres gwarancji nie minął, a konsument stwierdza wadliwość towaru, w pierwszej kolejności roszczenia należy kierować do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. Gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady.
W przypadku kiedy zakupiony przez Ciebie towar posiada wady lub został uszkodzony w trakcie transportu, możesz złożyć pisemną Reklamację na adres mail: info@astomgroup.com
Do reklamacji prosimy dołączyć:
- Numer zamówienia.
- Dane konsumenta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu oraz adres e-mail).
- Informację o miejscu przechowywania reklamowanego towaru.
- Datę zauważenia niezgodności.
- Dokładny opis niezgodności.
- Dokładne zdjęcia wad produktu oraz zdjęcia całości przedmiotu, filmik obrazujący niezgodność.
- Zdjęcie opakowania, w którym zamówienie zostało dostarczone, w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki.
- Skan lub wyraźne zdjęcie protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera lub elektronicznie (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu). Protokół musi być spisany w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.
- Oczekiwany sposób zakończenia zgłoszenia.
Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, pamiętaj jednak iż zgodnie z prawem na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania (jeżeli zaistnieje konieczność odesłania produktu do serwisu celem ustalenia przyczyn powstania szkody, okres ten zwiększa się do 28 dni). Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania. O rozwiązaniu tej nieprzyjemnej sytuacji zostaną Państwo poinformowani drogą mailową. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania.
Odstąpienie od umowy / Zwrot
Zgodnie z przepisami opisanymi w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) Klient ( Konsument ) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
W celu dokonania zwrotu wyślij do nas stosownego maila na adres info@astomgroup.com podając numer zamówienia oraz numer konta do dokonania zwrotu środków za odesłany towar. Na maila zwrotnego otrzymasz informację na jaki adres odesłać zwracany towar.
Po wysłaniu paczki prosimy o podanie numeru przesyłki. Zwrot środków przez Astom Group sp. z o.o. dokonany będzie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki zwrotnej i weryfikacji towaru. Towaru nie może posiadać wad czy śladów użytkowania, musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Ponadto, warunkiem zwrotu jest wysłanie towaru w stanie niezmienionym razem z dostarczonymi dokumentami i dowodem zakupu.
Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.
Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30.05.2014r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).
Uwaga!
- Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący czyli Ty-Klient-Konsument.
- Przesyłka zwrotna nie może być nadana za pobraniem.
- Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie zleconym przez Klienta.
- Wszystkie materace zamawiane przez klientów, ze względu na higieniczne właściwości, nie przysługuje prawo zwrotu oraz wymiany. Prosimy o przemyślany zakup.
- Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
- Reklamację, zwrot i informację o brakach można złożyć tylko i wyłącznie przez drogą e-mail, zgłoszenia składane telefonicznie nie będą rozpatrywane.
- Towar zwrócony, co do którego nabywca nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od jego kupna, nie będzie odbierany przez sprzedającego.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki od kuriera należy w obecności przewoźnika sporządzić stosowny protokół szkody.