Regulamin - AMG.COM.PL - Meble i dodatki dekoracyjne w dobrej cenie

DOSTAWA GRATIS NA WSZYSTKO

tylko do 29 kwietnia

0

Brak produktów w koszyku.

Regulamin

Obowiązujący od dnia 04.03.2022

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży pomiędzy Astom Group Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 17/11, 02-307 Warszawa, a Klientami za pośrednictwem sklepu internetowego www.AMG.com.pl oraz prawa i obowiązki sklepu internetowego www.AMG.com.pl i odbiorcy (w tym konsumenta).

Zapoznanie się z niniejszym regulaminem jest niezbędne do prawidłowego korzystania z serwisu.

I. Definicje wyrażeń użytych w Regulaminie

  1. Sklep Internetowy lub Sklep – serwis internetowy w układzie sklepu (systemu wymiany informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Towarów lub Usług) dostępny pod www.AMG.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  2. Sprzedawca – ASTOM GROUP sp. z o.o. ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 17/11, 02-307 Warszawa REGON 386599437 KRS 0000851596 NIP 7010991332 lub przedsiębiorca współpracujący z Astom Group Sp. z o.o. oferujący towary z oferty Astom Group Sp. z o.o. korzystający z funkcjonalności i zasobów www.AMG.com.pl w celu zaproszenia Użytkowników do zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Klient – osoba fizyczna (pełnoletnia), osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  4. Konsument – Klient o którym mowa w art. 221 Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, stosownie do art. 431 Kodeksu Cywilnego, który składa Zamówienie w celu związanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  7. Regulamin – niniejszy regulamin stanowiący integralną część umowy zawieranej z Klientem.
  8. Towary i Usługi – produkty i usługi prezentowane i oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę.
  9. Indywidualne Zamówienie – Towar niemagazynowany, którego produkcja rozpoczyna się z momentem przyjęcia zamówienia przez Sklep internetowy www.AMG.com.pl, który jest dostosowany do indywidulanych wymagań Klienta. Dostępny po indywidualnych ustaleniach z Astom Group sp. z o.o.
  10. Usługi Dodatkowe – usługi prezentowane w Sklepie Internetowym, możliwe do nabycia odrębnie u partnerów Sprzedawcy.
  11. Użytkownik – podmiot/osoba, który spełnia warunki regulaminu i wyraził chęć korzystania z usług sklepu www.AMG.com.pl.
  12. Koszyk – narzędzie systemowe (funkcjonalność) ułatwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym www.AMG.com.pl, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „ do koszyka” przynajmniej jednego towaru. Wybranie opcji „ do koszyka” nie stanowi przyjęcia oferty, ani potwierdzenia jej otrzymania i nie jest wiążące ani dla Klienta ani dla Sprzedającego. Użytkownik może w każdej chwili usunąć z koszyka każdą wybraną ofertę. W koszyku kupujący ma możliwość zweryfikowania treści Zamówienia tj. informacja wskazująca Użytkownikowi jaka będzie treść umowy, zawartej w wyniku przyjęcia oferty.
  13. Zamówienie – czynność prawna, podczas której Klient wyraża wolę kupna wybranych Towarów i Usług zgodnie z ich opisem, ceną oraz podczas której dokonuje wyboru formy dostawy oraz płatności. W zamówieniu po określeniu parametrów usługi przez Klienta system www.AMG.com.pl w sposób automatyczny zamieści dodatkowe informacje dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące ceny sprzedaży (wysokości wynagrodzenia) zasad płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru. Ponadto zamówienie może zawierać inne postanowienia. W zależności od rodzaju oferty, w Zamówieniu użytkownik może mieć prawo do wyboru formy płatności oraz wyboru zasad i kosztów transportu.
  14. Potwierdzenie Zamówienia – wiadomość elektroniczna (e-mail o temacie: Dziękujemy za złożenie zamówienia w www.AMG.com.pl) wysłana przez Sprzedającego na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta (w odpowiednim formularzu elektronicznym, który Klient samodzielnie wypełnił zdalnie w Sklepie Internetowym www.AMG.com.pl) potwierdzająca, że wskazane w jej treści Zamówienie może zostać zrealizowane przez Sprzedającego.
  15. Realizacja Zamówienia – czynności podejmowane przez Sprzedawcę w celu dostarczenia zamówionych Towarów i Usług na adres wskazany przez Zamawiającego.
  16. Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana na odległość, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego www.AMG.com.pl.
  17. Kod rabatowy – ciąg znaków podawany przez Zamawiającego w trakcie składania Zamówienia przy użyciu Koszyka, pozwalający na obniżenie Ceny Towaru i Usług znajdującej się w Koszyku o kwotę wynikającą z wartości Kodu rabatowego. Kody rabatowe mogą być procentowe lub kwotowe. Kody rabatowe nie sumują się. Szczegółowe warunki korzystania z Kodu rabatowego każdorazowo określa regulamin danego Kodu rabatowego. Zamawiający może otrzymać Kod rabatowy od Sprzedawcy lub od partnera Sprzedawcy.
  18. Cena – oznacza cenę Towaru i Usług brutto, umieszczoną obok informacji o Towarze i Usługach. Ceny wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
  19. Dane osobowe – zestaw danych Zamawiającego o charakterze osobowym, przetwarzanych w celu realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę.
  20. Płatność – czynność polegająca na zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wskazanej ceny Towaru i Usług oraz kosztów dostawy.
  21. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez Astom Group sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia korzystającym z niej otrzymywanie od Astom Group sp. z o.o. treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  22. Firmy Kurierskie – firmy za pomocą którym Sprzedający dostarcza zakupione towaru Kupującemu, np. DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i inne.

II. Postanowienia ogólne

  1. Sklep Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę (także w zakresie danych osobowych).
  2. Celem prowadzenia Sklepu jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami i Usługami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym z ich Cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość Umowy sprzedaży Towarów i Usług.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży Towarów i Usług przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego oraz udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dodatkowych funkcjonalności (usług świadczonych drogą elektroniczną, wymienionych w niniejszym Regulaminie).
  4. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem AMG.com.pl/regulamin, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.
  6. Za pośrednictwem Sklepu internetowego www.AMG.com.pl oferuje do sprzedaży przedmioty ruchome w postaci mebli oraz artykułów dekoracyjnych, lamp i innych. Oferowane Towary są fabrycznie nowe lub po ekspozycyjne. W przypadku sprzedaży towaru po ekspozycyjnego na karcie produktu będzie widniała taka informacja.
  7. Ofertę sklepu internetowego stanowią Towary i Usługi znajdujące się na stronie internetowej sklepu www.AMG.com.pl. Każdy Towar ma podaną cenę jednostkową.
  8. Towary np. meblościanka, komoda, szafa, sofa, łóżko, itp. są dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu przez Klienta. Do towarów dołączona jest instrukcja montażu.
  9. Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
  10. W przypadku sprzedaży internetowej utrwalenie, zabezpieczenia i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowane i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub specyfikacji zamówienia lub poprzez przesłanie faktury i specyfikacji w wersji elektronicznej na wskazany przez Klienta adres e-mail. Do umowy tej mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
  11. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez Klienta.

    III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

    Zawarcie umowy sprzedaży Towaru i Usług na stronie Sklepu internetowego www.AMG.com.pl odbywać się poprzez dokonanie zakupu bez uprzedniej rejestracji.
  1. Warunkiem Zakupui jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz wyrażenie zgody na treść Regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Astom Group sp. z o.o. lub producenta Towarów, firmy kurierskie i inne jednostki w celach niezbędnych do realizacji zamówienia.
  2. W przypadku zdecydowania się przez Klienta na dokonanie zakupu bez uprzedniej Rejestracji, będzie on zobowiązany do wypełnienia stosownego formularza ze swoimi danymi w trakcie procesu zamówienia, jak również będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na treść Regulaminu i zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Astom Group sp. z o.o. lub producenta Towarów firmy kurierskie i inne jednostki w celach niezbędnych do realizacji zamówienia.
  3. Astom Group sp. z o.o. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
  • podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
  • dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego;
  • dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Astom Group sp. z o.o. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię www.AMG.com.pl

    5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Astom Group sp. z o.o.

    6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu internetowego usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

   7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
  • niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla www.AMG.com.pl;
  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze Sklepu internetowego www.AMG.com.pl w celu prowadzenia działalności komercyjnej);
  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, z także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

    IV. Zamówienie
  1. Stronami Umowy sprzedaży Towarów i Usług zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.AMG.com.pl są Sprzedawca oraz Klient.
  2. Zamówienia Klientów są przyjmowane w drodze telefonicznej, mailowej oraz przez stronę Sklepu Internetowego (w domenie www.AMG.com.pl) po przejściu całej procedury składania Zamówienia.
  3. Zamówienie złożone w formie telefonicznej zostanie potwierdzone wiadomością SMS wysłaną telefonicznie do Klienta. Klient w przypadku tego zamówienia zobowiązany jest odpowiedzieć na wiadomość SMS otrzymanego od www.AMG.com.pl zawierającego potwierdzenie zamówienia, że faktycznie nabywa wskazane Towary i Usługi. W przypadku braku takiego potwierdzenia przez Klienta zamówienie uznaje się za niezłożone.
  4. Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej Sklepu www.AMG.com.pl (co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu www.AMG.com.pl).
  5. Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym w przypadku płatności z góry składa się z etapów:
  • wybranie produktów,
  • złożenie zamówienia i zapłaty,
  • potwierdzenie zamówienia,
  • odbiór zamówionych produktów.

    6. Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym w przypadku płatności za pobraniem (wyłącznie wybrane Towary dostępne są w tej opcji) składa się z etapów:

  • wybranie produktów,
  • złożenie zamówienia,
  • potwierdzenie zamówienia,
  • odbiór zamówienia produktów i zapłaty.

    7. Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać jednorazowego zakupu Towarów lub Usług w ilości detalicznej, to jest nie więcej niż 20 sztuk łącznie. Jednorazowy zakup większej niż wskazana powyżej liczby sztuk Towarów wymaga kontaktu z personelem Sprzedawcy.

    8. Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie (tj. kliknie przycisk „Zamów”), co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu www.AMG.com.pl. Z tą chwilą umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca.

    9. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-maila z Potwierdzeniem Zamówienia.

   10. Wszelkie informacje o produktach umieszczone na stronie www.AMG.com.pl w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

   11. Szczególny przypadek stanowi sprzedaż produktów przygotowywanych na Indywidualne Zamówienie Klienta – sklep internetowy zastrzega sobie w tym przypadku możliwość indywidualnego ustalenia terminu i kosztu zrealizowania zamówienia. Klient otrzyma potwierdzenie realizacji na indywidualne zamówienie – nie będzie w tym przypadku możliwości odstąpienia od umowy – zgodnie z art. 27 oraz art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

   12. Sklep zastrzega sobie możliwość pobrania zaliczki na poczet realizacji zamówienia, w wysokości indywidualnie określonej. W takim wypadku wpłata zaliczki jest warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia przez Sklep. W razie nieuiszczenia zaliczki w uzgodnionym terminie umowa ulega rozwiązaniu.

   13. Promocji (w tym dotyczących obniżonej ceny sprzedaży oraz obniżonych kosztów dostawy) nie można łączyć. Rabaty nie mają zastosowania do Towarów objętych promocją oraz Towarów przecenionych chyba że w indywidualnych przypadkach Sklep przewidzi takie możliwości.

   14. Sklep nie świadczy usług wnoszenia ani montażu mebli. Ewentualne uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego transportu lub montażu po stronie Klienta nie mogą być podstawą do roszczeń względem Sklepu.

  15. Klient w chwili odbioru Towaru zobowiązany jest do jego weryfikacji i wskazania uszkodzeń Kurierowi. W przypadku braku wskazania uszkodzeń w momencie odbierania Towaru uznaje się, że dostarczony Towar jest zgodny z umową.

   V. Procedura składania Zamówienia, zawarcia Umowy i Rejestracji.

  1. Rejestracja odbywa się poprzez jednokrotne wypełnienie formularza „Zarejestruj się”, dostępnego pod adresem amg.com.pl
  2. Rejestracja Klienta wymaga podania: adresu e-mail, hasła (oraz powtórzenia hasła), Imienia i nazwiska, nr telefonu, danych adresowych, potwierdzenia zapoznania się z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności i akceptacji jego treści oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Astom Group sp. z o.o.
  3. Po kliknięciu w przycisk „Podsumowanie”, na podany przy rejestracji adres e-mail Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą założenie Konta z dalszą instrukcją potwierdzenia rejestracji jeżeli jest wymagana.
  4. Klient w każdym czasie może zażądać jego usunięcia od Sprzedawcy (kontaktując się drogą e-mail na adres info@astomgroup.com).
  5. Rejestracja jest możliwa wyłącznie dla osób posiadających adres zamieszkania (siedziby) na terenie Polski.
  6. Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy loginu i hasła.
  7. Rejestracja umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
  • dokonywanie zakupów,
  • śledzenie statusu złożonych Zamówień,
  • przeglądanie archiwalnych Zamówień,
  • modyfikowanie danych rejestracyjnych,
  • przypomnienie hasła,
  • śledzenie oferty Sklepu Internetowego,

   8. Bez konieczności zakładania Konta użytkownika, Klient ma możliwość podania adresu e-mail w celu otrzymywania biuletynu informacyjnego (Newsletter). Uzupełnij adres w polu : Wpisz swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje o promocjach.

   9. Klient dokonuje wyboru Towaru i Usług, ich ilości, klikając na przycisk „Dodaj do koszyka”. W oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów i Usług znajdujących się w koszyku, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego zamówienia.

  10. Powtarzając powyższą procedurę, Klient może gromadzić w koszyku kolejne Towary i Usługi lub zwiększać ich ilość.   

11. Klient może sprawdzić zawartość swojego Koszyka, klikając na przycisk „Zobacz koszyk”. Po kliknięciu przycisku “Wybierz sposób płatności” Klient przechodzi do formularza zamówienia.

  12. Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany (np. ilości Towaru), przeliczyć wartość lub usunąć Towar. Kliknięcie w nazwę Towaru powoduje otwarcie się strony ze szczegółowymi informacjami o Towarze. Aby usunąć dany Towar z koszyka należy skorzystać z przycisku „X” pod Usuń.     

13. Klient może kontynuować zakupy, opuszczając stronę koszyka i wracając do sklepu poprzez np. wybranie z menu kategorii.

  14. Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient przechodzi do dalszej części procedury zamawiania. Na tym etapie Klient może wybrać:

  • „Wybierz sposób płatności”

  15. Na stronie zamówienia Klient może zmienić „Zamówienie”, „Sposób płatności” i ewentualnie „Sposób dostawy” oraz podać inny adres dostawy niż adres podany do faktury, a także zaznaczyć, czy chce otrzymać fakturę VAT z danymi działalności gospodarczej/spółki.

  16. Klient składa Zamówienie, klikając na przycisk Zamów”. Jest to moment zawarcia Umowy.

  17. Poprzez akceptację Regulaminu, Klient akceptuje stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w formie pliku pdf oraz ich wysyłanie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub udostępnianie na Koncie Klienta. Niezależnie od powyższego dopuszczalne jest również stosowanie przez Sprzedawcę faktur w formie tradycyjnej. Odwołanie zgody na stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych może nastąpić w każdym czasie, poprzez oświadczenie Klienta wysłane na adres info@astomgroup.com

  19. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail z informacją zawierającą Potwierdzenie Zamówienia.

  20. W przypadku Klienta, który jest przedsiębiorcą pkt. VIII i IX nie ma zastosowania, w szczególności nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy.

VI. Metoda płatności, rozwiązanie Umowy oraz zwrot należności

  1. Cena Towarów nie zawiera kosztów przesyłki i Dostawy Towarów do Klienta, która to cena – ustalana stosownie do postanowień pkt VII poniżej – będzie doliczana do ceny sprzedaży Towarów i Usług, chyba że Klient wybierze opcję odbioru osobistego Towaru bądź Astom Group sp. z o.o. zapewni darmową dostawę. Możliwość skorzystania z odbioru osobistego musi zostać potwierdzona przez Astom Group sp z o.o.
  2. Cena podana przy Towarze i Usługach jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia.
  3. Astom Group sp z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Towarów i Usług znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian, w tym również zmiany Regulaminu. Zmiany te nie będą miały zastosowania do Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
  4. O planowanych zmianach dotyczących Regulaminu zarejestrowani Klienci będą powiadamiani na 7 dni przed ich wprowadzeniem, za pomocą informacji zawartych w wiadomościach e-mail. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, będą także umieszczane z 7-dniowym wyprzedzeniem na stronie Sklepu w widocznym miejscu, tak aby każdy mógł się z nimi zapoznać. Wyżej wymienione zmiany dotyczące Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego.
  5. W Sklepie internetowym istnieje możliwość płatności w sposób wskazany poniżej.
  6. Klient ma do wyboru formy płatności:
  • Płatność przy odbiorze (pobranie)
  • Karta płatnicza
  • Płatność elektroniczna Przelewy24
  • Płatność Apple Pay
  • Płatność Google Pay
  • Płatność PayPal

    7. Klient dokonuje wyboru sposobu zapłaty przy składaniu Zamówienia Towarów i Usług (na stronie „Zamówienie”).

   8. W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:

  • w przypadku płatności online, należność za Towar i Usługi pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że Towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności dokonanej zgodnie z zasadami realizacji płatności serwisu,
  • w przypadku płatności wyboru „płatność przy odbiorze„ (pobranie), należność za Towar pobierana jest podczas dostawy Towaru. Opcja za pobraniem jest dostępna przy wybranych produktach, możliwość skorzystania z tej opcji musi zostać potwierdzona przez Astom Group sp. z o.o.

   9. Umowa sprzedaży wygasa:

  • w przypadku wyboru formy płatności online zawarta umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z Regulaminem serwisu realizującego te płatności,
  • w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru przesyłki z Towarem, Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub Zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki).

   10. Usługę „Wszystkie banki, BLIK, karty płatnicze, Raty” (w tym: BLIK, Apple Pay i przelew tradycyjny) realizowana jest za pośrednictwem firm z których usług korzysta Sprzedawca m.in Przelewy24 i inne.

   11. Na poczet realizacji Zamówienia na meble produkowane pod Indywidualne Zamówienie Klient zobowiązuje się do zapłaty zaliczki w określonej przez Astom Group sp z o.o. wysokości.

   12. W przypadku złożenia zamówienia na meble produkowane pod indywidualne Zamówienie Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości wartości zamówienia.

VII. Realizacja zamówienia i dostawa

  1. Termin realizacji zamówienia jest liczony od:
  • momentu zaksięgowania płatności w przypadku zamówień płatnych z góry (przelew tradycyjny, płatność online);
  • momentu złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem;

    2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności Towaru w magazynie Sklepu bądź u producenta Towaru.

    3. W przypadku zakupu produktów o różnych terminach wysyłki, całość zamówienia jest wysyłana w terminie odpowiednim dla produktu o dłuższym terminie wysyłki. Jeżeli chcesz rozdzielić zamówienie na kilka wysyłek skontaktuj się z biurem obsługi.

   4. Każde zrealizowane Zamówienie jest dokumentowane przez Astom Group sp. z o.o. odpowiednim dokumentem księgowym.

   5. Faktura VAT bądź paragon wystawiane są po uregulowaniu przez Klienta całej należności z tytułu realizacji Zamówienia.

   6. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu Zamówienia do Sklepu. Jeżeli po złożeniu Zamówienia okaże się, że Zamówiony towar jest obecnie niedostępny, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o niedostępności towaru.

   7. W sytuacji, o której mowa w ppkt. 6., odpowiednie zastosowanie znajduje procedura opisana w ppkt 3.

   8. W przypadku sprzedaży Towaru wytworzonego na Indywidualne Zamówienie Klienta termin realizacji Zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na wyprodukowanie Towaru zgodnie ze wskazaniami Klienta i zostanie określony na karcie poszczególnego Towaru.

   9. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dostawa towaru za granicę wymaga zgody Astom Group sp. z o.o. i odbywa się na podstawie indywidualnych ustaleń w zakresie kosztów. W przypadku wysyłki towaru za granicę koszty dostawy i zwrotu w całości obciążają Klienta.

  10. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się w sposób:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany w Zamówieniu adres;
  • za pośrednictwem firmy transportowej współpracującej z Astom Group sp. z o.o.;

  11. Dostawa Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej jest obligatoryjna dla Towarów co do których – z uwagi na ustalenia z producentem bądź łatwość uszkodzenia przy przesyłce pocztowej – dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej jest wymagana.

  12. Koszty dostawy zależą od typu i wagi Towaru oraz od miejsca doręczenia i będą wskazane w czasie składania Zamówienia.

  13. Termin realizacji dostawy podany jest na karcie każdego produktu i różni się w zależności od typu Towaru, jego wagi i producenta.

  14. Astom Group sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez składającego Zamówienie na stronie Zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki.

  15. Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze, w godzinach roboczych dla Firm Kurierskich i zależnych od planów logistycznych tych firm.

  16. Klient zobowiązany jest do rozpakowania Towaru w obecności kuriera i sprawdzenia czy Towar nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier spisze odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.

Odstąpienie od umowy / Zwrot

Zgodnie z przepisami opisanymi w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) Klient ( Konsument ) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i dokonać zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

W celu dokonania zwrotu wyślij do nas stosownego maila na adres info@astomgroup.com podając numer zamówienia oraz numer konta do dokonania zwrotu środków za odesłany towar. Na maila zwrotnego otrzymasz informację na jaki adres odesłać zwracany towar.

Po wysłaniu paczki prosimy o podanie numeru przesyłki. Zwrot środków przez Astom Group sp. z o.o. dokonany będzie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki zwrotnej i weryfikacji towaru. Towaru nie może posiadać wad czy śladów użytkowania, musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Ponadto, warunkiem zwrotu jest wysłanie towaru w stanie niezmienionym razem z dostarczonymi dokumentami i dowodem zakupu.

Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30.05.2014r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).

Reklamacja

Wszystkie produkty sprzedawane przez serwis AMG.com.pl są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi.
Jeżeli okres gwarancji nie minął, a konsument stwierdza wadliwość towaru, w pierwszej kolejności roszczenia należy kierować do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. Gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady.

W przypadku kiedy zakupiony przez Ciebie towar posiada wady lub został uszkodzony w trakcie transportu, możesz złożyć pisemną Reklamację na adres mail: info@astomgroup.com
Do reklamacji prosimy dołącz:

  • numer zamówienia;
  • dane konsumenta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu oraz adres e-mail);
  • informację o miejscu przechowywania reklamowanego towaru;
  • datę zauważenia niezgodności;
  • dokładny opis niezgodności;
  • dokładne zdjęcia wad produktu oraz zdjęcia całości przedmiotu, filmik obrazujący niezgodność.
  • zdjęcie opakowania, w którym zamówienie zostało dostarczone, w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki,
  • skan lub wyraźne zdjęcie protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu). Protokół musi być spisany w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie, pamiętaj jednak iż zgodnie z prawem na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania (jeżeli zaistnieje konieczność odesłania produktu do serwisu celem ustalenia przyczyn powstania szkody, okres ten zwiększa się do 28 dni). Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania.

Uwaga!

  • Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący czyli Ty-Klient-Konsument.
  • Przesyłka zwrotna nie może być nadana za pobraniem.
  • Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie zleconym przez Klienta.
  • Wszystkie materace zamawiane przez klientów, ze względu na higieniczne właściwości, nie przysługuje prawo zwrotu oraz wymiany. Prosimy o przemyślany zakup.
  • Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
  • Reklamację, zwrot i informację o brakach można złożyć tylko i wyłącznie przez drogą e-mail, zgłoszenia składane telefonicznie nie będą rozpatrywane.
  • Towar zwrócony, co do którego nabywca nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od jego kupna, nie będzie odbierany przez sprzedającego.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki od kuriera należy w obecności przewoźnika sporządzić stosowny protokół szkody.

Prawa autorskie

Prawa autorskie do serwisu i do zawartych w nim treści są własnością firmy Astom Group Sp. z o.o.
Wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do jakichkolwiek elementów Serwisu (tekstowych, graficznych, układu strony, itp.) są zastrzeżone. Serwis oraz wszystkie jego elementy są chronione przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U.00.80.904 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 z późn. zm.).


XII. Spory

  1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Astom Group sp. z o.o. na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo sądy dla siedziby Sprzedawcy.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowane będą przepisu Kodeksu Cywilnego.

    XIII. Postanowienia końcowe
  1. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami oraz niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
  2. Adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: info@astomgroup.pl
  3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym składanie zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności