
Koszty i warunki dostawy
Decydując się na zakupy na stronie https://www.amg.com.pl/ możesz dokonać wyboru sposobu płatności. Elementy te mają wpływ na koszt dostawy dla Twojego zamówienia, dlatego jeżeli chcesz w łatwy sposób sprawdzić ile wyniesie koszt wysyłki dodaj wybrane produkty do koszyka a później w formularzu system automatycznie naliczy i wskaże koszty dostawy Twojego zamówienia.
Koszty dostawy uzależnione są m.in od:
- gabarytów zamówionych produktów
- wagi zamówionych produktów
- ilości zamówionych produktów
- wybranego sposobu dostawy i płatności
Ważne – w zależności od rodzaju wybranego produktu mogą być Ci zaproponowane różne formy dostaw.
Koszty dostawy w zależności od rodzaju wybranego produktu kształtują się od 19 zł do 499 zł.
Dostawa GRATIS uznawana tylko wtedy, gdy klient przyjął towar, w innych przypadkach koszty transportu wraz z transportem zwrotnym ponosi Konsument.
Dostępne formy dostawy:
- przesyłka kurierska
- przesyłka spedycyjna
W związku z możliwością wysyłki z różnych magazynów, paczki mogą dotrzeć do Ciebie osobno, w różnych terminach.
O nadaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię odpowiednimi mailami.
Korzystamy m.in z następujących firm kurierskich i spedycyjnych:
DPD, Pocztex, DTS
Uprzejmie informujemy, że kontakt telefoniczny ze strony kuriera (zarówno do nadawcy, jak i odbiorcy) nie jest jego obowiązkiem. Kurier może, lecz nie musi, wykonać połączenie lub przesłać wiadomość, co w wielu przypadkach ułatwia proces dostawy. Warto mieć na uwadze, że kurierzy codziennie obsługują dużą liczbę przesyłek.
Pragniemy również poinformować, jeżeli konsument nie zamierza odebrać lub nadać rzeczy, Astom Group Sp. z o.o. jest uprawniona do naliczenia opłat za bezumowne przechowywanie towaru, a także za nieudaną próbę odbioru lub doręczenia przesyłki.
PAMIĘTAJ Przesyłkę należy koniecznie sprawdzić przy kurierze.
Sprawdź zawartość, otwórz paczkę przy kurierze, zwróć uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, uzupełnij w razie potrzeby protokół szkody. Powyższe elementy będą niezwykle istotne w przypadku reklamacji.
- Konsument zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub niezgodności zawartości z zamówieniem, Konsument powinien sporządzić protokół szkody przy kurierze.
- Sporządzenie protokołu szkody jest istotnym elementem procedury reklamacyjnej w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie.
- Brak spisania protokołu szkody przy odbiorze może utrudnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych podczas transportu.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących kosztów dostawy i płatności prosimy o kontakt pod adresem e-mail: info@astomgroup.com