Koszty i warunki dostawy - AMG.COM.PL - Meble i dodatki dekoracyjne w dobrej cenie

DOSTAWA GRATIS

tylko do 26 kwietnia

close

0

Brak produktów w koszyku.

Koszty i warunki dostawy

Decydując się na zakupy na stronie https://www.amg.com.pl/ możesz dokonać wyboru sposobu płatności. Elementy te mają wpływ na  koszt dostawy dla Twojego zamówienia,  dlatego jeżeli chcesz w łatwy sposób sprawdzić ile wyniesie koszt wysyłki dodaj wybrane produkty do koszyka a później w formularzu system automatycznie naliczy i wskaże koszty dostawy Twojego zamówienia.

Koszty dostawy uzależnione są m.in od:

  • gabarytów zamówionych produktów
  • wagi zamówionych produktów
  • ilości zamówionych produktów
  • wybranego sposobu dostawy i płatności

Ważne – w zależności od rodzaju wybranego produktu mogą być Ci zaproponowane różne formy dostaw.

Koszty dostawy w zależności od rodzaju wybranego produktu kształtują się od 19 zł do 499 zł. 

Dostawa GRATIS uznawana tylko wtedy, gdy klient przyjął towar, w innych przypadkach koszty transportu wraz z transportem zwrotnym ponosi Konsument.

Dostępne formy dostawy:

  • przesyłka kurierska
  • przesyłka spedycyjna 

W związku z możliwością wysyłki z różnych magazynów, paczki mogą dotrzeć do Ciebie osobno, w różnych terminach. 

O nadaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię odpowiednimi mailami.

Korzystamy m.in z następujących firm kurierskich i spedycyjnych:

DPD, Pocztex, DTS

Uprzejmie informujemy, że kontakt telefoniczny ze strony kuriera (zarówno do nadawcy, jak i odbiorcy) nie jest jego obowiązkiem. Kurier może, lecz nie musi, wykonać połączenie lub przesłać wiadomość, co w wielu przypadkach ułatwia proces dostawy. Warto mieć na uwadze, że kurierzy codziennie obsługują dużą liczbę przesyłek. 

Pragniemy również poinformować, jeżeli konsument nie zamierza odebrać lub nadać rzeczy, Astom Group Sp. z o.o. jest uprawniona do naliczenia opłat za bezumowne przechowywanie towaru, a także za nieudaną próbę odbioru lub doręczenia przesyłki.

PAMIĘTAJ Przesyłkę należy koniecznie sprawdzić przy kurierze. 

Sprawdź zawartość, otwórz paczkę przy kurierze, zwróć uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, uzupełnij w razie potrzeby protokół szkody. Powyższe elementy będą niezwykle istotne w przypadku reklamacji. 

  • Konsument zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub niezgodności zawartości z zamówieniem, Konsument powinien sporządzić protokół szkody przy kurierze.
  • Sporządzenie protokołu szkody jest istotnym elementem procedury reklamacyjnej w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie.
  • Brak spisania protokołu szkody przy odbiorze może utrudnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych podczas transportu.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących kosztów dostawy i płatności prosimy o kontakt pod adresem e-mail: info@astomgroup.com